15 marca to Dzień Konsumenta. Pamiętajcie, by umowy mieć na piśmie!

Czytaj dalej
Fot. Jarosław Miłkowski
Jarosław Miłkowski

15 marca to Dzień Konsumenta. Pamiętajcie, by umowy mieć na piśmie!

Jarosław Miłkowski

- Konsument ma prawo do bezpiecznych zakupów, do tego, że nie będzie łamane jego prawo - mówi Tomasz Gierczak, rzecznik konsumentów w Gorzowie. Dziś jest Światowy Dzień Konsumenta.

Z jakimi sprawami majczęściej zgłaszają się do pana konsumenci?
Najczęściej są to sprawy zakupionego towaru czy usługi, które odbiegają od zapewnień sprzedawcy. Bardzo często kłopoty konsumentów wynikają też z tego, że nie czytają oni treści podpisywanych umów. I nie chodzi tu tylko o naciąganie np.

Pozostało jeszcze 75% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Jarosław Miłkowski

Jestem dziennikarzem gorzowskiego działu miejskiego "Gazety Lubuskiej". Zajmuję się tym, co na co dzień dzieje się w Gorzowie - opisuję to, co dzieje się w magistracie, przyglądam się miejskim inwestycjom, jestem też blisko Czytelników. Często piszę teksty o problemach, z którymi mieszkańcy przychodzą do naszej redakcji w Gorzowie (Park 111, ul. Sikorskiego 111, II piętro). Poza tym bliskie mi są tematy związane z Kościołem. Od dzieciństwa jestem też miłośnikiem żużla, więc zajmuję się też tą dyscypliną sportu. Gdy żużlowcy rozgrywają sparingi, turnieje szkoleniowe a także jeżdżą w turniejach za granicą Polski, wybieram się tam z aparatem fotograficznym.

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gazetalubuska.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.