Buty się rozwalają? To nie czekajcie! [WIDEO]

Czytaj dalej
Fot. Jarosław Miłkowski
Jarosław Miłkowski

Buty się rozwalają? To nie czekajcie! [WIDEO]

Jarosław Miłkowski

– Gdy obuwie jest wadliwe, nie czekajmy z jego reklamacją – mówi Tomasz Gierczak, rzecznik konsumentów w Gorzowie, który rozpoczyna akcję edukacyjną dotyczącą praw konsumenta.

Kiedy klient ma możliwość oddania towaru do sklepu?
Możliwość zwrotu towaru przysługuje tylko i wyłącznie przy zakupie „na odległość”, czyli poza lokalem przedsiębiorstwa. Wtedy mamy czas na zwrot 14 dni. Jeśli jednak kupujemy w sklepie stacjonarnym, prawo nie przewiduje oddawania pełnowartościowego towaru, czyli bez powodu. O tym, czy można oddać towar, decyduje już tylko regulamin sklepu.

Czytaj więcej 11 kwietnia w papierowym wydaniu "Gazety Lubuskiej" oraz w serwisie plus.gazetalubuska.pl

Jarosław Miłkowski

Jestem dziennikarzem gorzowskiego działu miejskiego "Gazety Lubuskiej". Zajmuję się tym, co na co dzień dzieje się w Gorzowie - opisuję to, co dzieje się w magistracie, przyglądam się miejskim inwestycjom, jestem też blisko Czytelników. Często piszę teksty o problemach, z którymi mieszkańcy przychodzą do naszej redakcji w Gorzowie (Park 111, ul. Sikorskiego 111, II piętro). Poza tym bliskie mi są tematy związane z Kościołem. Od dzieciństwa jestem też miłośnikiem żużla, więc zajmuję się też tą dyscypliną sportu. Gdy żużlowcy rozgrywają sparingi, turnieje szkoleniowe a także jeżdżą w turniejach za granicą Polski, wybieram się tam z aparatem fotograficznym.

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.