Gorzów: Przystań jest w sam raz, czyli jak pół miliona poszło na nic [GALERIA]

Czytaj dalej
Fot. Jarosław Miłkowski
Tomasz Rusek

Gorzów: Przystań jest w sam raz, czyli jak pół miliona poszło na nic [GALERIA]

Tomasz Rusek

Co jest aktualnie marką miasta? Bo formalnie obowiązuje „Gorzów Przystań”, ale urząd nie chce tego hasła. Z kolei na „Gorzów w sam raz” nie zgodzili się radni. Dlatego najgłośniej jest o „Gorzów Stąd Jestem”, choć to tylko kampania wizerunkowa.

Najpierw wyjaśnienie: skąd te pół miliona? Wyjaśniam: nieco ponad 300 tys. zł kosztowało opracowanie marki Gorzów Przystań. Zrobiła to ekipa poprzedniego prezydenta Tadeusza Jędrzejczaka. To wtedy magistrat przesiadł się na pomarańczowo-czerwono-białe kolory i zmienił logo miasta. Nowy prezydent Jacek Wójcicki zlecił uaktualnienie marki, które łącznie kosztowało około 180 tys. zł. Tak powstało hasło „Gorzów w sam raz”. Z szarym napisem i dymkiem wychodzącym z litery „ó”.

Pozostało jeszcze 77% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 2,46 zł dziennie.

    już od
    2,46
    /dzień
Tomasz Rusek

Gorzów to moje ukochane miasto. Tutaj się urodziłem, tutaj mieszkam. Interesuję się leżeniem, oglądaniem seriali oraz braniem urlopów. Bardzo ciekawi mnie wszystko, co dzieje się w powiecie międzyrzeckim. Piszcie do mnie śmiało: trusek@gazetalubuska.pl

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gazetalubuska.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2019 Polska Press Sp. z o.o.