Market Carrefour w zielonogórskim Focus Mall już w listopadzie

Czytaj dalej
Fot. Czesław Wachnik
Czesław Wachnik

Market Carrefour w zielonogórskim Focus Mall już w listopadzie

Czesław Wachnik

- Już w listopadzie zostanie uruchomiony w Zielonej Górze drugi market ze znakiem Carrefour - zadeklarowano nam w siedzibie spółki Carrefour Polska w Warszawie. Market ten znajdzie się w Focus Mallu, w miejscu, gdzie przez wiele lat była Alma, która mimo sporej popularności jednak zbankrutowała.

Krystynę Czekaj spotkaliśmy tuż obok miejsca, gdzie jeszcze rok temu była Alma, a gdzie od listopada ma być placówka Carrefour. - To bardzo dobra nowina. W Focus Mallu jestem bardzo często i faktycznie brakuje tu sklepu spożywczego. A przecież najczęściej klienci przyjeżdżają tu samochodami i przy okazji zakupu odzieży czy sprzętu AGD, mogliby kupić też żywność. Ja na pewno będę częsta klientką tego marketu - zapowiedziała pani Krystyna.

Państwo Iwona i Roman przyjechali z Nowej Soli. Od wielu lat są stałymi bywalcami Focus Mallu. - Przyjeżdżamy tu z dziećmi na lody, często do kina i na zakupy. Kiedy była Alma, to tam też często zaglądaliśmy. Mąż kupował piwo z różnych krajów a ja wędliny i sery. Szkoda, ze Almy nie ma, ale cieszę się, że będzie Carrefour. Tym bardziej, że takiego marketu nie ma w Nowej Soli - powiedziała pani Iwona.

To prawda, że Alma zniknęła ponad rok temu. I od tego czasu nic się na jej miejscu nie dzieje. Kiedy tam byliśmy w piątek, pomieszczenia po Almie były zabite na głucho. Ale to się zmieni w listopadzie. Nowy market powstanie na powierzchni około 1.500 mkw. Stanie się tak dlatego, że zarządca zielonogórskiej galerii dogadał się z Carrefour Polska.

Jak wynika z informacji, którą uzyskaliśmy z Warszawy nowy supermarket będzie należał do segmentu premium. To oznacza, że znajdzie się w nim szeroki asortyment produktów, w tym bogaty wybór wędlin i serów i będą to zarówno produkty uznanych marek jak też lokalnych producentów. A przypadku wędlin także z własnej wędzarni. Będzie też piekarnia.

Według planów przyjętych przez Carrefour Polska placówka znajdująca się w Focus Malu będzie wyróżniała się nowoczesnym designem i rozbudowaną ofertą produktów delikatesowych, w tym wyrobów oznaczonych ,,zielonym listkiem”.

Przypomnijmy, że Carrefour jest w Polsce właścicielem nie tylko kilkudziesięciu centrów handlowych, często ze stacjami paliw, ale też kilkuset mniejszych placówek. W przypadku Zielonej Góry trzeba wspomnieć o markecie przy ul. Dąbrówki.

Dziś w Focus Mallu jest ponad setka sklepów, głównie odzieżowych, AGD i TV, siedzib banków, kawiarni i innych punktów usługowych. Wydaje się, że powstanie marketu Carrefour jest strzałem w dziesiątkę. Nowy market to też dodatkowa konkurencja dla tych istniejących. Czyli klienci powinni zyskać.

Czesław Wachnik

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

plus.gazetalubuska.pl

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2020 Polska Press Sp. z o.o.