PKO Bank Polski edukuje dzieci

Czytaj dalej
Fot. PKO BP
Anna Nagelredakcja@polskatimes.pl

PKO Bank Polski edukuje dzieci

Anna Nagelredakcja@polskatimes.pl

Nowatorska aplikacja to element nowoczesnej i kompleksowej edukacji ekonomicznej dla dzieci, którą realizuje PKO Bank Polski

PKO Bank Polski prowadzi edukację finansową dla najmłodszych w wieku 5-13 lat, zarówno poprzez produkty takie jak PKO Junior czy SKO, nowoczesne narzędzia, jak i aktywne działania komunikacyjne.

W celu przybliżenia dzieciom świata finansów już od najmłodszych lat Bank wydaje kwartalnik „Brawo Bank” w trzech wersjach: papierowej, elektronicznej oraz mobilnej. Zgodnie z ideą „nauka przez zabawę” ilustrowana publikacja oprócz przygód głównych bohaterów, gier oraz zabaw zawiera materiały edukacyjne, interaktywne oraz konkursy aktywizujące.

Dzięki możliwościom rozszerzonej rzeczywistości (AR) czytelnicy „Brawo Banku” uzyskują dostęp do dodatkowych treści, m.in. artykułów oraz gier i łamigłówek w trójwymiarowej odsłonie. Wystarczy na mobilnym urządzeniu zainstalować aplikację Brawo Bank AR i podczas przeglądania drukowanej wersji magazynu przyłożyć ją do odpowiedniej strony, by zobaczyć więcej. Na ekranie smartfona lub tabletu przyłożonego do rysunku możemy zobaczyć bohaterkę w ruchu i usłyszeć jej głos, gdy zadaje kolejną zagadkę.

- Urządzenie elektroniczne w rękach dzieci to już codzienność i cieszy to, że coraz częściej są one wykorzystywane do zainteresowania nauką. Dlatego PKO Bank Polski wprowadza aplikację z wykorzystaniem technologii rozszerzonej rzeczywistości Brawo Bank AR. Atrakcyjna, nowatorska i skuteczna - tak wygląda edukacja finansowa najmłodszych w wydaniu PKO BP - tłumaczy Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej.

Rozszerzona rzeczywistość (ang. augmented reality) to system, za pomocą którego mogą łączyć się wymiary: rzeczywisty z wirtualnym, tworząc nową jakość w interaktywnym czasie. AR jest wykorzystywana w różnych obszarach nauki i biznesu. Niezaprzeczalną korzyścią AR jest uatrakcyjnienie przekazu i zachęcenie do zainteresowania tematem.

Anna Nagelredakcja@polskatimes.pl

Dodaj pierwszy komentarz

Komentowanie artykułu dostępne jest tylko dla zalogowanych użytkowników, którzy mają do niego dostęp.
Zaloguj się

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2022 Polska Press Sp. z o.o.