Prawa konsumenta. Reklamacja wadliwych zniczy i wiązanek kupionych na bazarze jest możliwa

Czytaj dalej
Fot. Szymon Starnawski /Polska Press
Jadwiga Jenczelewska

Prawa konsumenta. Reklamacja wadliwych zniczy i wiązanek kupionych na bazarze jest możliwa

Jadwiga Jenczelewska

Wadliwy znicz musi być wymieniony na inny, pozbawiony defektu. Konsument ma swoje prawa nawet wtedy, gdy kupi coś na bazarze.

W zeszłym roku spotkała mnie przykra niespodzianka. Musiałam odebrać palmę zamówioną na grób mojej mamy, choć pani z kwiaciarni wykonała nie taką, jaką zamówiłam - opowiada Maria K z Sosnowca. I wyjaśnia, na czym polegał problem.

Okazało się, że Czytelniczka zamówiła wiązankę z żywych chryzantem w kolorze wrzosowym. Gdy przyszła ją odebrać w przeddzień Wszystkich Świętych, okazało się, że kwiaciarka udekorowała palmę żółtymi i brązowymi kwiatami. Dodatki też były inne niż chciała. - Dla mnie to była istotna i przykra różnica, bo wrzosowy był ulubionym kolorem mojej mamy i co roku staram się dekorować jej grób kwiatami i zniczami w takim odcieniu. Zapłaciłam niemało - 80 złotych za wiązankę, która w niczym nie przypominała takiej, jaką zamówiłam - dodaje Czytelniczka. Chciałaby wiedzieć, czy towary, które kupujemy na groby bliskich, też podlegają reklamacji?

Bezpieczeństwo i jakość w cenie

W dalszej części dowiesz się m.in. czy znicz, który pali się krócej niż zapewniano nas w ulotce, lub wygląd wiązanki sprzeczny z zamówieniem klienta, można reklamować...

Pozostało jeszcze 47% treści.

Jeżeli chcesz przeczytać ten artykuł, wykup dostęp.

Zaloguj się, by czytać artykuł w całości
  • Prenumerata cyfrowa

    Czytaj ten i wszystkie artykuły w ramach prenumeraty już od 3,69 zł dziennie.

    już od
    3,69
    /dzień
Jadwiga Jenczelewska

Polska Press Sp. z o.o. informuje, że wszystkie treści ukazujące się w serwisie podlegają ochronie. Dowiedz się więcej.

Jesteś zainteresowany kupnem treści? Dowiedz się więcej.

© 2000 - 2024 Polska Press Sp. z o.o.